Täältä löydätte usein kysytyt kysymykset vastauksineen
Mitä verkkokaupassa on?
Tuomme esille laajaa valikoimaamme materiaaleineen ja tuotetietoineen. Pääset selaamaan verkkokauppaa tuotekategorioittain, sesongeittain ja brändeittäin. Asiakkuuksilla on myös verkkokaupassa tilausmahdollisuus.
- Kirjauduttuasi sisään, voit valita rajata hakutuloksiasi usealla eri vaihtoehdolla tai käyttää tekstinsyöttöä hakukentässä
- Uusimpana ominaisuutena voit valita rajaukseksi näkyviin vain varastossa saatavilla olevat tuotteet
Aineistogalleriat, myymälämateriaalit ja tuotekuvat
- Brändisivuilta löytyy kaikki brändiä koskeva materiaali aina myymälämateriaaleista kuviin ja esitteisiin. Brändisivujen aineistogallerioiden materiaalit ovat siten vapaasti käytettävissä asiakkaidemme omaa markkinointia varten. Aineistogalleriat löytyvät jokaisen brändin alta erikseen, jos niille löytyy aineistoa, esim. Maku Kitchen Life, Fanni K, Rento, Mustang, Atom.
- Tuotteiden kuvia saa ladattua käyttöön tuotteen tuotekortilta valitsemalla > Lataa kuvia. Valitsemasi tuotteiden tuotekuvat lähetetään sähköpostiisi. Huomioithan, että painokelpoiset versiot avautuvat latausaineistosta, kun klikkaat niitä erikseen.
Hintalappupohjat
Voit tehdä valmiita hintalappupohjia verkkokaupan etusivun ylätunnisteen kohdasta
> Oma tili > Hintalappupohjat.
Hintalappupohjiin voit ladata automaattisesti tarvittavat tuotetiedot ja muokata pohjaa tarpeittesi mukaan. Voit myös ladata hintalappupohjiin yrityksen oman logon ja tuoda joko tuotetiedot tai omaa vapaata tekstiä tekstinsyöttökenttään.
TUNNUKSET
Miten saan tunnukset?
- Mikäli olet jo asiakkaamme, mutta et vielä käytä verkkokauppaa, saat tunnukset asiakaspalvelun kautta myynti@tammerbrands.fi
- Kokonaan uudet asiakkuudet hoidetaan asiakasavauslomakkeen kautta https://www.tammerbrands.fi/asiakkuus/asiakastietolomake/
- Alikäyttäjiä omaan yritykseen asiakas pystyy luomaan itse, se henkilö kenellä on pääkäyttäjäominaisuudet. Kirjautuminen TB Connectiin: https://connect.tammerbrands.fi/
Kuinka kauan tunnukset ovat voimassa?
Pääkäyttäjän tunnukset ovat voimassa, kunnes asiakassuhde päättyy tai tilauskanava muuttuu. Emme hallinnoi tunnuksia muutoin, kuin asiakkuuteen perustuen ja niiden muusta muokkauksesta pääsette tekemään itse muutoksia.
- Asiakkaan alikäyttäjätunnuksia hallinnoi aina asiakas itse, omaten oikeuden myös poistaa tunnuksia. Kirjautuminen TB Connectiin: https://connect.tammerbrands.fi/
KIRJAUDU SISÄÄN VERKKOKAUPPAAN TB CONNECT -PALVELUN KAUTTA
https://connect.tammerbrands.fi/
Tammer Brands Connect on asiakastilin hallinnointipalvelu, jossa voitte:
- hallinnoida omia henkilö- ja yritystietoja
- muokata kiinnostuksenkohteita
- luoda yritykselle alikäyttäjiä, (joka pääkäyttäjän hallinnoitavissa)
- tarkastella ja antaa alikäyttäjille erilaisia rooleja
TB Connectiin rekisteröitymisen jälkeen sisäänkirjautuminen TB24h-verkkokauppaan on vaivatonta.
ASIAKASTIETOJEN MUUTOKSET
Mistä muutan toimitusosoitteen
- Tilauskohtaisen osoitteen voitte muuttaa ostoskorin päättämisen yhteydessä Toimitusosoite-kohdassa > uusi osoite.
- Huomioithan, että muutosta ei voi tehdä toiseen maahan > ainoastaan maahan, jossa asiakkuus sijaitsee tai mihin on asiakkuuden perustiedoilta toimitusoikeudet
- Pysyvä muutos toimitusosoitteelle tehdään asiakastietojen muutoslomakkeen kautta > muutoslomake löytyy TB Connect -palvelun etusivulta. Kirjautuminen TB Connectiin: https://connect.tammerbrands.fi/
Mistä muutan laskutusosoitteen
Asiakastietojen muutoslomakkeen kautta > muutoslomake löytyy TB Connect -palvelun etusivulta. Kirjautuminen TB Connectiin: https://connect.tammerbrands.fi/
Yrityksen tiedot muuttuvat
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@tammerbrands.fi
TUOTTEET
Tuotekortti
Tuotekortilta löydät kattavasti tietoa tuotteesta, kuten tuotekuvauksen ja tuotteen tekniset tiedot. Lisäksi voit lisätä tuotteen suosikkilistalle tai ostoskoriin.
Tuotekortilta voit ladata tuotekohtaiset kuvat kohdasta > Lataa kuvia. Valitsemasi tuotteiden tuotekuvat lähetetään sähköpostiisi.
Miten hinnat määräytyvät?
Ovatko verkkokaupan hinnat varmasti meidän oikeita hintojamme?
Verkkokaupassa on nähtävillä aina päivän hinta, hinnat päivittyvät reaaliajassa ja hinta on nimenomaan juuri teidän hintanne.
Onko saatavuudet ajan tasalla?
Saatavuudet verkkokaupassamme päivittyvät käytännössä reaaliaikaisesti.
- Kirjauduttuasi sisään, voit valita näkyviin vain varastossa saatavilla olevat tuotteet
- Mikäli tuotteita kerätään koriin pidemmällä aikavälillä, saatavuus tarkistetaan aina vielä ennen tilauksen päättämistä
- Mikäli tuotteen saatavuus on muuttunut, huomioithan että ostoskorin toimituspäivä siirtyy sille päivälle, jolloin viimeisinkin loppunut tuote on varastossa. Voitte palauttaa toivomanne toimitusajan, poistamalla ostoskorista tuotteet, joita ei ole heti saatavilla
- Ostoskori on hyvä päivittää välillä ja varsinkin silloin, kun sinne on kerätty tuotteita monena päivänä tai ostoskoriin on tehnyt muutoksia
Voinko tilata tuotteita, joita ei ole heti varastossa
Ostoskoriin voi lisätä vain tuotteita, joita on heti saatavilla.
- Tulossa olevista tuotteista voit tilata automaattiviestin tuotteiden saavuttua varastoon. Automaattiviestin tilaus löytyy tuotteen tuotekortilta nimellä ”Ilmoita minulle, kun tuotetta on varastossa”.
Miksen voi tilata pienempää määrää?
Logistiikkaamme toimii ja kerää tuotteet myyntierinä, eikä valmiita pakkauksia pureta.
- Toiveita pienemmästä myyntieräkoosta voi esittää palautelomakkeella. Linkin lomakkeeseen löydät jokaisen sivun alalaidasta, eli footer-osiosta, ”Valikoiman toivelomake” nimellä. https://link.webropolsurveys.com/s/TBtuotetoive
Voinko tilata tuotteet suoraan kuluttajalle?
GDPR-asetuksen ja yksityisyyden suojan mukaan kuluttajatietoja ei saa syöttää toimitusosoitetiedoiksi. Tästä on käyttöehdoissa ollut myös pykälä.
- Olettehan yhteydessä omaan yhteyshenkilöönne tai asiakaspalveluun myynti@tammerbrands.fi Dropshipping-toiminnon halukkuuteen liittyen. Käytämme palvelua rajoitetusti ja toiminnallisuuden käyttöönoton päättää aina myynnin johto.
OSTOSKORI
Jäävätkö tuotteet ostoskoriin, vaikka kirjaudun ulos välillä?
Kyllä tuotteet jäävät talteen ostoskoriin, vaikka välillä kirjautuisitte ulos verkkokaupastamme. Huomioittehan kuitenkin, että ostokoriin siirto ei varaa saatavuutta.
- Uudelleen kirjauduttua, ostoskorissa voi olla tuotteita, jotka on myyty loppuun ja näkyvät punaisina riveinä. Tällöin ostoskori on hyvä päivittää ja mahdollisesti poistaa ostoskorista loppuneet tuotteet.
Mistä näen, että tilaukseni tulee rahtivapaasti?
Ostoskorissa näkyy selkeästi laskenta rahtivapaaseen toimitukseen. Mikäli pientoimituslisä tallentuu tilaukselle, summa näkyy ostoskorin yhteenvedossa.
Mistä näen koska minulle on tulossa seuraava kuorma ja mitä siinä on, voiko siihen vielä lisätä tuotteita rahtivapaasti?
Ostoskorissa näkyy lihavoituna kalenterissa päivät, mihin teillä on muuta avointa tilauskantaa tulossa.
- Uusi tilaus kuitenkin itsessään pitää ylittää rahtivapausrajan. Voitte kerätä tuotteita ostoskoriin, mikäli heti ei tule riittävästi tilattavaa.
Tilaukset näet myös omalta tililtä > tilaukset. Tämä sivu näyttää kaikki tilaukset, riippumatta siitä mitä tilauskanavaa olette hyödyntäneet.
TILAUS
Mikä on toimitusaika tilaukselle?
Toimitusaika näkyy tilausvahvistuksella ja se on laskettu automaattisesti aikaisimman mahdollisen toimituspäivän mukaan.
Voinko tilata myöhempään toimitukseen
Toimitusajan voitte valita ostoskorissa. Valittu toimitusaika koskee aina koko ostoskoria.
- Ostoskorissa näkyy lihavoituna kalenterissa päivät, mihin teillä on muuta avointa tilauskantaa tulossa. Uusi tilaus kuitenkin itsessään pitää ylittää rahtivapausrajan. Tämä ominaisuus ei toistaiseksi ole käytössä monimyymäläasiakkaille.
Voinko lisätä tuotteita samaan tilaukseen vielä tilauksen päättämisen jälkeenkin?
Samalle tilaukselle ei voi lisätä enää tuotteita. Tällöin teidän pitää aloittaa kokonaan uusi tilaus tai vaihtoehtoisesti olla yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@tammerbrands.fi.
Mistä voin seurata tilaustani ja sen etenemistä?
Oman tilin tilaushistoriasta näette tilauksen statuksen > Oma tili > Tilaukset.
- Mikäli haluatte automaattista viestintää reaaliaikaisesti toimituksista ja ette vielä saa sähköisenä pakkausluetteloa tilauksen valmistuttua, niin voitte pyytää nämä sähköpostitse asiakaspalvelultamme myynti@tammerbrands.fi.
Pakkausluettelo
Pakkausluettelon saa haettua verkkokaupasta, oman tilin tilaushistoriasta > Oma tili > Tilaukset, valitse tilaus ja lataa pakkausluettelo kohdasta: Pakkauslista #
- Pakkausluetton pdf latautuu koneellesi
- Pakkausluettelo muodostuu, kun tilaus on kerätty
- Sen jälkeen pakkausluettelo on ladattavissa verkkokaupan kautta 180 päivän ajan
Tilaa tuotenumerolla
Tilaus tuotenumerolla löytyy verkkokaupan etusivun ylätunnisteen kohdasta
> Oma tili > Tilaa tuotenumerolla.
- Lisää tuotenumero ja myyntierän määrä
- Tai voit ladata csv-tiedoston, tulee olla "sku" (tuotenumero) ja "qty" (myyntierä) -sarakkeet.
TILAUSHISTORIA
Mistä löydän tilaushistoriani?
Tilaushistoria löytyy verkkokaupan etusivun ylätunnisteen kohdasta
> Oma tili > Tilaukset.
Tuotekohtaiseen tilaushistoriaan pääsee tuotekortilta kohdasta > Toimitetut / Avoimet > Näytä tuotteen tilaukset.
Miten saan haettua tilaukset?
Dokumentit voitte ladata verkkokaupan etusivun ylätunnisteen kohdasta
> Oma tili > Tilaukset saatavana myös Excel-muodossa.
Kuinka pitkälle tilaushistoria näkyy?
Tilaushistoriassa näkyy vähintään kahden (2) vuoden historia verkkokaupassa, sisältäen kuitenkin kaikki tilauskanavamme.
VINKKEJÄ VERKKOKAUPAN KÄYTTÖÖN
Suosikkilista
Suosikkilista tarjoaa monia mahdollisuuksia käsitellä erilaisia tuotelistoja. Suosikkilistoja voi tallentaa, nimetä, siirtää sellaisenaan ostoskoriin tai ladata isomman määrän tuotekuvia tai tuotetietoja kerralla.
- Suosikkilistojen avulla pääset suunnittelemaan kampanjatilauksia, lisäämään ja poistamaan niiltä tuotteita tai tarkistamaan jo lisättyjen tuotteiden sen hetkistä saatavuustilannetta.
- Voit myös luoda suosikkilistojen avulla omia vakiotilauspohjia, jotka ovat näppäriä sellaisenaan lisätä aina ostoskoriin.
- Tallennettu suosikkilista jää tietoihin muistiin, vaikka olisitkin jo siirtänyt tuotteet tilaukseen.
Suosikkilistat löytyvät > Oma tili > Suosikkilistat.
Miten saan tallennettua tuotteita suosikkilistalle?
- Tuotekategoriat tai sesongit kautta tuotteen lisääminen suosikkilistalle onnistuu sinisen ostonapin vieressä olevasta ”väkärästä” > Valitaan haluttu suosikkilista tai luomalla uusi suosikkilista.
- Tuotteen tuotekortilta suosikkilistalle lisääminen onnistuu valitsemalla
> Lisää suosikkilistalle > Valitaan haluttu suosikkilista tai luomalla uusi suosikkilista.
- Ostoskorissa olevan tuotteen lisääminen suosikkilistalle onnistuu valitsemalla sydänsymboli > Valitaan haluttu suosikkilista tai luomalla uusi suosikkilista.
Koko ostoskorin lisääminen suosikkilistalle onnistuu valitsemalla, ostoskorin alaosasta, päivitä ostoskori -napin alta > Lisää ostorkorin sisältö suosikkilistalle > Valitaan haluttu suosikkilista tai luomalla uusi suosikkilista.
Tuotetietojen lataus
Suosikkilistojen kautta voit ladata isomman määrän tuotekuvia tai tuotetietoja kerralla.
- CSV-lataus
> Valitse suosikkilista > valitse kaikki tai tuotteet joista tiedot haluat > valitse vie.
Ohje CSV-tiedoston avaamiseen. https://xfer.tammerbrands.fi/7xpfsbircys1bqbmj
Kuvien lataus
> Valitse suosikkilista > valitse kaikki tai tuotteet joista kuvat haluat > valitse lataa valitut tuotekuvat. Valitsemasi tuotteiden tuotekuvat lähetetään sähköpostiisi.
Aineistogalleriat, myymälämateriaalit ja tuotekuvat
- Brändisivuilta löytyy kaikki brändiä koskeva materiaali aina myymälämateriaaleista kuviin ja esitteisiin. Brändisivujen aineistogallerioiden materiaalit ovat siten vapaasti käytettävissä asiakkaidemme omaa markkinointia varten. Aineistogalleriat löytyvät jokaisen brändin alta erikseen, jos niille löytyy aineistoa, esim. Maku Kitchen Life, Fanni K, Rento, Mustang, Atom.
- Tuotteiden kuvia saa ladattua käyttöön tuotteen tuotekortilta.
Tarvitseko kuvia yli 100:sta tuotteesta
Mikäli tarvitset suuremman määrän tuotetietoja ja kuvia > 100 kpl ylöspäin, ota yhteyttä tb24h@tammerbrands.fi
Eikö listalta löytynyt etsimäänne vastausta?
Voitte olla aina yhteydessä asiakaspalveluumme tb24h@tammerbrands.fi
Täältä löydätte usein kysytyt kysymykset vastauksineen
1. Mitä uutta on nyt tässä uudessa verkkokaupassa?
Verkkokauppamme on käytännössä uusittu täysin, käyttöliittymää myöden. Olemme keskittyneet erityisesti tuomaan esille laajaa valikoimaamme, helpottaneet tuotteiden löydettävyyttä ja keränneet tietoa helpommin saavutettavaksi. Brändisivuilta löytyy kaikki brändiä koskeva materiaali aina myymälämateriaaleista kuviin ja esitteisiin. Tuotekortin ominaisuudet uusimme myös täysin, asiakkaidemme palautteeseen perustuen.
2. Miten saan tunnukset?
Vanhat tunnukset siirtyvät automaattisesti ja saat sähköpostiin kutsun, jonka myötä tulee käydä hyväksymässä uudet käyttöehdot. Kokonaan uudet tunnukset, uudelle asiakkaalle (voimassaoleva) asiakaspalvelun kautta myynti@tammerbrands.fi
Alikäyttäjiä omaan yritykseen asiakas pystyy luomaan itse. Kokonaan uudet asiakkuudet hoidetaan asiakasavauslomakkeen kautta.
3. Miksi tämä verkkokauppa on ihan erinäköinen kuin se vanha?
Vanha verkkokauppa ei pystynyt enää toiminnoiltaan ja näkymältään palvelemaan meidän laajan valikoiman, toimintojen ja materiaalien esittelyä. Visuaalinen päivitystarve oli myös hyvä saada samalle tasolle, kuin yrityksemme muut profiilimuutokset. Uusi verkkokauppa tukee entistä paremmin käyttäjää ja kaikki vanhat toiminnot sekä lukuisa määrä uusia löytyy uudesta verkkokaupastamme. Parhaiten pääsette kiinni kokonaisuuteen tutustumalla sivuillamme oleviin ohjeisiin ja toimintoihin. Ymmärrämme, että uuden opettelu voi viedä hetken aikaa, mutta uskomme vahvasti että uusi verkkokauppa palvelee asiakkaitamme entistäkin paremmin.
4. Miten hinnat määräytyvät / Ovatko verkkokaupan hinnat varmasti meidän oikeita hintojamme?
Verkkokaupassa on nähtävillä aina päivän hinta, hinnat päivittyvät reaaliajassa ja hinta on nimenomaan juuri teidän hintanne.
5. Miksen voi tilata pienempää määrä?
Logistiikkaamme toimii ja kerää tuotteet myyntierinä, eikä valmiita pakkauksia pureta.
Toiveita pienemmästä myyntieräkoosta voi esittää palautelomakkeella. Linkin lomakkeeseen löydät jokaisen sivun alalaidasta, eli footer-osiosta, ”Valikoiman toivelomake” nimellä.
6. Mistä muutan toimitusosoitteen
Tilauskohtaisen osoitteen voitte muuttaa ostoskorin päättämisen yhteydessä Toimitusosoite-kohdassa > uusi osoite.
Pysyvä muutos toimitusosoitteelle tehdään asiakastietojen muutoslomakkeen kautta > muutoslomake löytyy TB Connect -palvelun etusivulta. Kirjautuminen TB Connectiin: https://connect.tammerbrands.fi/
7. Mistä muutan laskutusosoitteen
Asiakastietojen muutoslomakkeen kautta > muutoslomake löytyy TB Connect -palvelun etusivulta. Kirjautuminen TB Connectiin: https://connect.tammerbrands.fi/
8. Voinko tilata tuotteet suoraan kuluttajalle?
GDPR-asetuksen ja yksityisyyden suojan mukaan kuluttajatietoja ei saa syöttää toimitusosoitetiedoiksi. Tästä on käyttöehdoissa ollut myös pykälä.
Olettehan yhteydessä omaan yhteyshenkilöönne tai asiakaspalveluun
Dropshipping-toiminnon halukkuuteen liittyen. Käytämme palvelua rajoitetusti ja toiminnallisuuden käyttöönoton päättää aina myynnin johto.
9. Mikä on toimitusaika tilaukselle?
Toimitusaika näkyy tilausvahvistuksella ja se on laskettu automaattisesti aikaisimman mahdollisen toimituspäivän mukaan.
10. Voinko tilata myöhempään toimitukseen
Toimitusajan voitte valita ostoskorissa. Valittu toimitusaika koskee aina koko ostoskoria.
11. Voinko tilata tuotteita, joita ei ole heti varastossa
Ostoskoriin voi lisätä vain tuotteita, joita on saatavilla.
Tulossa olevista tuotteista voit tilata automaattiviestin tuotteiden saavuttua varastoon. Automaattiviestin tilaus löytyy tuotteen tuotekortilta nimellä ”Ilmoita minulle kun tuotetta on varastossa”.
12. Onko saatavuudet ajantasalla?
Saatavuudet verkkokaupassamme päivittyvät käytännössä reaaliaikaisesti. Mikäli tuotteita kerätään koriin pidemmällä aikavälillä, saatavuus tarkistetaan aina vielä ennen tilauksen päättämistä. Mikäli tuotteen saatavuus on muuttunut, huomioithan että ostoskorin toimituspäivä siirtyy sille päivälle, jolloin viimeisinkin loppunut tuote on varastossa. Voitte palauttaa toivomanne toimitusajan, poistamalla ostoskorista tuotteet, joita ei ole heti saatavilla. Sen jälkeen ostoskori on hyvä päivittää.
13. Mistä voin seurata tilaustani ja sen etenemistä?
Tilaushistoriasta näette tilauksen statuksen.
Mikäli haluatte automaattista viestintää reaaliaikaisesti toimituksista ja ette vielä saa sähköisenä pakkausluetteloa tilauksen valmistuttua tai toimituksen seurantatunnusta, niin voitte pyytää nämä sähköpostitse asiakaspalvelultamme.
14. Kuinka kauan tunnukset ovat voimassa?
Pääkäyttäjän tunnukset ovat voimassa kunnes asiakassuhde päättyy tai tilauskanava muuttuu. Asiakkaan alikäyttäjätunnuksia hallinnoi aina asiakas itse, omaten oikeuden myös poistaa tunnuksia.
15. Mistä löydän tilaushistoriani?
Tilaushistoria löytyy verkkokaupan etusivun ylätunnisteen kohdasta
> Oma tili > Tilaukset.
Tuotekohtaiseen tilaushistoriaan pääsee tuotekortilta kohdasta > Toimitetut / Avoimet > Näytä tuotteen tilaukset.
16. Jäävätkö tuotteet ostoskoriin, vaikka kirjaudun ulos välillä?
Kyllä tuotteet jäävät talteen ostoskoriin, vaikka välillä kirjautuisitte ulos verkkokaupastamme. Huomioittehan kuitenkin, että ostokoriin siirto ei vielä varaa saatavuutta.
Uudelleen kirjauduttua, ostoskorissa voi olla tuotteita, jotka on myyty loppuun ja näkyvät punaisina riveinä. Tällöin ostoskori on hyvä päivittää ja mahdollisesti poistaa ostoskorista loppuneet tuotteet.
17. Saanko kiinnitettyä monimyymälässä tietyn ostoskorin pysyväksi ”Lisää kaikkiin myymälöihin” -napin sijaan?
Heti käyttöönotossa tämä ei ole mahdollista, vaan myymälä(t) tulee valita tuotekortilla aina erikseen.
Tämä on tunnistettu meillä jo kehityskohteeksi ja tulee muuttumaan vuoden 2023 aikana.
18. Miten saan haettua tilaukset?
Dokumentit voitte ladata verkkokaupan etusivun ylätunnisteen kohdasta
> Oma tili > Tilaukset saatavana myös excel-muodossa.
19. Näkyykö koko vanhan verkkokaupan tilaushistoria myös uudessa verkkokaupassa?
Tilaushistoriassa näkyy vähintään kahden (2) vuoden historia uudessa verkkokaupassa, sisältäen kuitenkin kaikki tilauskanavamme.
20. Voinko lisätä tuotteita samaan tilaukseen vielä tilauksen päättämisen jälkeenkin?
Samalle tilaukselle ei voi lisätä enää tuotteita. Tällöin teidän pitää aloittaa kokonaan uusi tilaus tai vaihtoehtoisesti olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
21. Mistä näen, että tilaukseni tulee rahtivapaasti?
Ostoskorissa näkyy selkeästi laskenta rahtivapaaseen toimitukseen. Mikäli pientoimituslisä tallentuu tilaukselle, summa näkyy ostoskorin yhteenvedossa.
22. Mistä näen koska minulle on tulossa seuraava kuorma ja mitä siinä on, voiko siihen vielä lisätä tuotteita rahtivapaasti?
Ostoskorissa näkyy lihavoituna kalenterissa päivät, mihin teillä on muuta avointa tilauskantaa tulossa.
Uusi tilaus kuitenkin itsessään pitää ylittää rahtivapausrajan. Voitte kerätä tuotteita ostoskoriin, mikäli heti ei tule riittävästi tilattavaa.
Eikö listalta löytynyt etsimäänne vastausta?
Voitte olla aina yhteydessä asiakaspalveluumme tb24h@tammerbrands.fi